? ??????????????Sweet Beach? ????? ?? ???Rating: 4.3 (348 Ratings)??11 Grabs Today. 96158 Total Grabs. ???
???Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Coming Home? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??6 Grabs Today. 1809 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Me On The Beac BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

сряда, 16 декември 2009 г.

Час на разсъмване

Ще ти кажа, че има час на разсъмване
когато душата ми бяга от тялото
и ляга до теб уморена.
Аз не съм само някакво минало сбъдване
за да тръгна от тук наранена.
Като някое малко момиче - бездомниче,
да потърся другаде щастие.
Нямам сили да бъда далече от тебе,
любовта ми е тихо безвластие.
И само малко по-упорита
от куп природни явления - бедствия.
Платих си билета - да се боря за теб
и се боря дори най-тържествено.
За това ме пусни да си легна до теб,
знаеш има час на разсъмване,
когато ръцете (уж тънък лед)
ме прегръщат и пак ми се сбъдваш.

4 коментара:

parizza каза...

vlyubih se v nachina , po koito zapo4va...

parizza каза...

vlyubih se v nachina , po koito zapo4va...

SkitnicaVmoretO каза...

Благодаря :)

Анонимен каза...
Този коментар бе премахнат от администратор на блога.