? ??????????????Sweet Beach? ????? ?? ???Rating: 4.3 (348 Ratings)??11 Grabs Today. 96158 Total Grabs. ???
???Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Coming Home? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??6 Grabs Today. 1809 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Me On The Beac BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

петък, 6 април 2007 г.

Вълчи огън


Запали душата ми!

Ще се събличам

със грацията дива на вълчица

ще срежа вена, от кръвта пияна

дреха подир дреха аз ще свличам...


Запали душата ми!

Аз твоита ще изгарям

минутите във кръг от кръв ще подредя

през пръстите ми няма да изтичаш

безкрайно дълга днес ще е нощта...


Да се превърнем в плът без спомен и без чувства

като в магична нощ от стари времена

душата ще съблича жалкото си име

дори да се удави после във кръвта


сама която ще пролее. Вълчи огън.

Да вдигнем клади и да изгорим

като във жертвоприношение да се погубим

и после пак със теб да се родим.