? ??????????????Sweet Beach? ????? ?? ???Rating: 4.3 (348 Ratings)??11 Grabs Today. 96158 Total Grabs. ???
???Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Coming Home? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??6 Grabs Today. 1809 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Me On The Beac BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

събота, 24 февруари 2007 г.

Приятелско

Ела.
В нощта ми. Невъзможната.
Ще спусна косите си.Дългите.
Неспускани до днес,натежали от чакане,
за да покриятголите ми, бели рамене.
Ела. Ще си говорим във минало време.
Колко тъжни били сме нощес.
По теб ръцете си няма да пусна.
Ще съм добра. Ще си сипя кафе.
Ще те гледам с очите си. Тихите.
Ще попивам със устни лицето ти.
Ще съм добра. Ще си говорим за времето.
За жена ти. Онази красивата...
Разкажи ми пак за детето си.
Ела. Ти не знаеш, но малко ми липсваш.
Отдавна забравих виновните.
Но ми липсват понякога думите,
онези приятелски топлите.
Ти не знаеш, но малко съм тъжна.
Ела. Ще съм добра. Ще ти сипя кафе.
Просто тъй съвсем по приятелски,
ще те прегърна с отмалели ръце.
Само те моля, тръгни си
преди в очите ти да се изубя.
Страшно много горчи ми кафето
и всъщност искам да се любим...

2 коментара:

Камелия Ангелова каза...

Миличка, това е едно от най-най любимите ми твой неща....
Обичам те, продължавай така!!!

SkitnicaVmoretO каза...

Благодаря ти миличко, макар че стиха е повлиян от един стих на Камелия Кондова се радвам, че толкова ти е допаднал.