? ??????????????Sweet Beach? ????? ?? ???Rating: 4.3 (348 Ratings)??11 Grabs Today. 96158 Total Grabs. ???
???Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Coming Home? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??6 Grabs Today. 1809 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Me On The Beac BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

четвъртък, 1 февруари 2007 г.

До поискване

И ти се ще да е вчера.

И да съм наоколо.
Да ме намериш във протегната длан.
И си много обиден,
че не чакам на прага ти
малко вчерашна нежност да дам.
И ти се ще да е времето
на силните клетви,
но липсваш чак на душата ми в дъното.
И ти се ще да е нашето просто начало
леко разнежено, влюбено.
Но до поискване обич
е малко... нахално.
Хей страннико, дълго те няма.
Отвътре е малко...
как казват претръпнало.
Сърцето страшно те чакаше.
И ми се ще да е вчера.
Да бъда наоколо.
Да ме намериш във протегната длан.
И аз съжалявам, че не си във сърцето ми,
погрешно избра да си тръгнеш от там.