? ??????????????Sweet Beach? ????? ?? ???Rating: 4.3 (348 Ratings)??11 Grabs Today. 96158 Total Grabs. ???
???Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Coming Home? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??6 Grabs Today. 1809 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Me On The Beac BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

четвъртък, 22 февруари 2007 г.

Ти ми липсваш. Страшно ми липсваш


Ти ми липсваш.
Страшно ми липсваш.
Колко пъти да мамя душата си,
че съм силна и твоето тръгване
ще утихне след време със вятъра.
Тайно търся ръцете ти в моите.
Точно тук дето спират заблудите,
си признавам не съм те забравила.
Всяка мисъл за теб тиха лудост е.
Теб те има в сърцето ми, Боже мой,
от очите ти кой ме изкара ?!
Всяка нощ те сънувам на приливи,
но се будя и тебе те няма.
Ти ми липсваш, ужасно ми липсваш.
За теб нощта на колене се моли.
А сърцето убийствено празно
пропука се и рана си отвори.