? ??????????????Sweet Beach? ????? ?? ???Rating: 4.3 (348 Ratings)??11 Grabs Today. 96158 Total Grabs. ???
???Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Coming Home? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??6 Grabs Today. 1809 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Me On The Beac BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

сряда, 6 юни 2007 г.

Аз вярвам в мълчаливите моменти

Не искай друга обич. Тежки думи
не казвам никога на глас.
Отричам се от твърдите обвивки.
Аз се топля
със другото, заспало тихо в нас.
Което само нощем се пробужда
с лице на друг, но с име на Любов
като проклятие което ни изгаря
и праща неповторен нийде зов.
И щом узрее нощите ще го изпратят
ще се роди
и в скута ти ще сложи тихо длан
ще бъдеш мой, ще бъда само твоя.
Не искай друга обич да ти дам.
Ще паднат мислите ми,
вятърът ще ги орони
и ако в твоита длан се приземят
не искай друга обич, моите тайни
сами в ръцете ти ще изгорят.
Като наказани от тежка клетва
ще се молят...и може би ще си добър,
за да ги приютиш
като деца останали бездомни
прегърнат в тях, спокойно ще заспиш.
И аз стократно ще докажа любовта си
и аз стократно ще ти върна нежността.
Безкрайно вярвам в мълчаливите моменти
и в обич тежка като име на жена.