? ??????????????Sweet Beach? ????? ?? ???Rating: 4.3 (348 Ratings)??11 Grabs Today. 96158 Total Grabs. ???
???Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Coming Home? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??6 Grabs Today. 1809 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Me On The Beac BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

петък, 29 юни 2007 г.

Тихо...

Не ме проклинай.
Дадох ти очи,
с който да бленуваш слънце.
Без мене тоя свят ще е незрим.
Не си отивай, любовта ми в спазъм
гърдите ти без жал ще задуши.
Сбогуваш ли се с мен, не се завръщай.
И мислено не ми пиши писма.
Щом нейде обич тръгне... пак не идва
без зов ще чезнат нашите слова.
И ний ще чезнем - хора-сенки,
oстнали без думи и без сетива.
Ненужни... никому ненужни
случайни скитници без имена.
Не се сбогувай.Не мисли, че ненайдено
съдбата ще ни срещне с тебе пак.
Щом нейде обич тръгне... тя не чува
и няма връщане назад.
Не си отивай.Ще прелее тишината.
И тоя свят ще бъде тих.
Ще викаш ти и няма да те чуя.
И ще останем толкова сами...