? ??????????????Sweet Beach? ????? ?? ???Rating: 4.3 (348 Ratings)??11 Grabs Today. 96158 Total Grabs. ???
???Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Coming Home? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??6 Grabs Today. 1809 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Me On The Beac BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

сряда, 6 юни 2007 г.

Мислено


И някой ще ти каже,
че съм тръгнала.
Случайно писмо...
изпратено мислено.
Някои хора
никога не се сбогуват
навярно е страшно,
че те са най-истински.
Някое куче ще излае по-силно,
ще огласи на площада,
от теб, че съм тръгнала...
жестоко,
но някак дори по-човешко
за твоето сбогом, друг ще прегърна.
Някой случаен гост на деня ми.
И шепнешком ще помоля за прошка
от него.
Мислено пак на теб ще говоря...
Някой ще каже, че съм си тръгнала.
Но няма да знае...
мислено аз,че все още съм твоя.