? ??????????????Sweet Beach? ????? ?? ???Rating: 4.3 (348 Ratings)??11 Grabs Today. 96158 Total Grabs. ???
???Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Coming Home? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??6 Grabs Today. 1809 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Me On The Beac BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

вторник, 16 октомври 2007 г.

Загубваме завинаги звездите (За две ръце)

За две ръце - протегнати насреща,
понесли върху себе си тъгата
и две очи застинали у мене,
чийто зов в душа ми е заплакал...
За тях сърце ми е преливало... от песен.
За тях бих минала и хиляди недра.
Преди да падне помежду ни тежка есен
и да прелее най-внезапната река.
За две ръце, които губя... безвъзвратно.
За две очи, които спомням нощ и ден.
Аз знам, че тръгна ли... без теб оставам сляпа
и тоя свят вовеки променен.
И думи две, който си копнял отдавна...
ще ти изпратя аз - по вятъра заръка.
Не ги чети. Не си открадвай
ти на сърцето ми най-призрачната мъка.
Защото трябва нещо да се случи,
кога най-тъжното между ни се е спряло
загубваме завинаги звездите...
и трябва да започнем отначало.