? ??????????????Sweet Beach? ????? ?? ???Rating: 4.3 (348 Ratings)??11 Grabs Today. 96158 Total Grabs. ???
???Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Coming Home? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??6 Grabs Today. 1809 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Me On The Beac BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

четвъртък, 30 ноември 2006 г.

Винаги - шепа пясък, себе си - никога



Понякога е сам.

И ми говори.

И всеки път е по-различен.

По-мрачен.

А аз съм същата.

Винаги - шепа пясък.

Себе си - никога.


Не няма да посея светлина

над тия хълми дето стели мрака,

прегърнати от пристъпи на тишина.

А аз съм друга - слаба.

Не няма да посея светлина

над тия зидове от чувства изградени

пропити с мъка от разлъки по-предишни,

високо вдигнати огради срещу мене.

И ще покълне във душата само плевел,

а зрънцето надежда ще измръзне

посяваме едно... По дяволите клетвите

за обич. Съвсем различно ще пожънем.


Понякога е сам.

И ми говори,

А аз съм същата :

Винаги - шепа пясък,

себе си - никога.

Изграждам въздуни замъци

и сама ги събарям.