? ??????????????Sweet Beach? ????? ?? ???Rating: 4.3 (348 Ratings)??11 Grabs Today. 96158 Total Grabs. ???
???Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Coming Home? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??6 Grabs Today. 1809 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Me On The Beac BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

четвъртък, 30 ноември 2006 г.

РазДаЙ мЕ



Раздай ме.

Щом не ме искаш за себе си вече.

Раздай ме на познато и чуждо.

Разпилей ме на колкото искаш парчета

щом това ти е нужно...

Да бъдеш щастлив. Подари ме.

Като две шепи пясък ще бъда.

Разпръсни ме.

Като ваза кристална ще бъда.

Счупи ме.

Не са важни отломките, нито къде отиват.

Захвърли ме.

Щом съм станала ненужна.

Щом тежи ти да ме носиш на сърце.

Раздай ме. Без да ти мигва окото.

Разпилей ме. По хиляди чужди ръце.

Раздай ме щом съм станала излишна.

Но странно е... не си готов да ме дадеш.

Навярно знаеш - ако нещо разпилееш

отново няма цяло да го събереш.