? ??????????????Sweet Beach? ????? ?? ???Rating: 4.3 (348 Ratings)??11 Grabs Today. 96158 Total Grabs. ???
???Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Coming Home? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??6 Grabs Today. 1809 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Me On The Beac BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

четвъртък, 7 декември 2006 г.


Добре дошъл във нощта ми.

Почти съм убедена, че те има.

Както съм сигурна в себе си.

В пясъка...

В призраци.

Тази нощще бъда твоя безотговорност.

Нарисувай по моя сатен

низки страсти.

Омърси клетвите за обич

дето стискам в юмруци.

Направи от леглото ми храм за неверници..

.всяка целувка е по кръста пирон.

Само не казвай, че не стига

твоето име да напълни света ми.

От тебе няма да създам вселена.

Ти си само последната капка

във чашата

със страстите,

която ще залее нощта ми.