? ??????????????Sweet Beach? ????? ?? ???Rating: 4.3 (348 Ratings)??11 Grabs Today. 96158 Total Grabs. ???
???Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Coming Home? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??6 Grabs Today. 1809 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Me On The Beac BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

сряда, 2 юли 2008 г.

Разказвай ми каквото пожелаеш...

"Не е много влюбен този, който разказва добре за любовта..."
(Петрарка)


Разказвай ми... каквото пожелаеш.
И после си върви. Преди да съмне.
Разбрах, че радостта е много тиха...
и всичко казано, не може да се върне.

А пък признатото най-трудно се преглъща.
Ще се задавя, знам. И ще ми стане тежко.
Душата ми отдавна си отиде...
Останалото в мен е нечовешко.

И не в писма. Ти нищо не признавай,
че като другите на сълзи ми ухаеш...
Отдавна знам, че думите не струват.
Разказвай ми, каквото пожелаеш...