? ??????????????Sweet Beach? ????? ?? ???Rating: 4.3 (348 Ratings)??11 Grabs Today. 96158 Total Grabs. ???
???Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Coming Home? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??6 Grabs Today. 1809 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Me On The Beac BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

сряда, 2 юли 2008 г.

Нямам нищо

Нямам нищо такова, което
да си струва. Да бъде откаднато.
От очите ми сто пеперуди
тръгват вечер да спорят със вятъра...

Споделих и последната шепа,
като вик - утешена любов...
Други сто ми говорят за залези,
други сто ми споделяха зов.

А пък аз всъщност теб съм очаквала
да делиме по равно сълзите ми.
Да делим и проклетият дъжд,
който вчера измокри очите ми.

А пък всъщност останах недадена,
като другите бивши момичета...
Нямам нищо. Да бъде откраднато.
Няма нищо във мен за обичане.