? ??????????????Sweet Beach? ????? ?? ???Rating: 4.3 (348 Ratings)??11 Grabs Today. 96158 Total Grabs. ???
???Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Coming Home? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??6 Grabs Today. 1809 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Me On The Beac BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

сряда, 2 юли 2008 г.

Пожелай ме (Нямам никакво истинско време)

Пожелай ме такава - открадната.
(Днес сама се откраднах за тебе.)
Отречи ме, когато ме искаш...
Няма никакво истинско време

във което за теб да воювам
и на бунт да изпратя сърцето...
И какво, че навярно си струва?!
(От разстрел се умира най-лесно...)

Нека някое друго момиче...
да те има, да бъде целувана.
(Знам, панелните думи за щастие...
много лесно при буря се чупят.)

А викът на ранените чувства...
обеднели от много отричане,
ще ме връщат навярно столетия.
(И това е навярно обичане...)

Пожелай ме, защото очите ми
утре няма да гледат във тебе...
(Отречи ме, защото ме искаш.
Нямам никакво истинско време...)

1 коментара:

Анонимен каза...

Добър старт