? ??????????????Sweet Beach? ????? ?? ???Rating: 4.3 (348 Ratings)??11 Grabs Today. 96158 Total Grabs. ???
???Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Coming Home? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??6 Grabs Today. 1809 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Me On The Beac BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

сряда, 2 юли 2008 г.

Между два бемола

Душата ми се моли - премълчи ме!
Не ме оставяй думи да теша!
Не ме оставяй, чуваш ли?! Мълчи ме!
От удари не мога да заспя.

Очите ми пречупват небесата.
(От там на капки се оттича любовта)
Мълчи ме. Искам да съм рана,
между отделни молекули тишина.

Не ме крещи. (Не ща и да съм песен.)
От толкова изречени, мъгляви хора,
в живота ти за кратък миг поне
желая да съм пауза между два бемола...

2 коментара:

Анонимен каза...
Този коментар бе премахнат от администратор на блога.
Анонимен каза...
Този коментар бе премахнат от администратор на блога.