? ??????????????Sweet Beach? ????? ?? ???Rating: 4.3 (348 Ratings)??11 Grabs Today. 96158 Total Grabs. ???
???Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Coming Home? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??6 Grabs Today. 1809 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Me On The Beac BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

четвъртък, 18 юни 2009 г.

Ще се споделям

Ако се върне старата любов,
кажете й, че вече не живея.
Едно мастилено петно (Като петно)
остана вместо мене да тъмнее.
А пък от тук (Две педи под света)
все още е красива планината...
От старите приятели един
не се е сетил още, че ме няма.
И вместо следващ стих реших,
че този път ще те оставя безсловесен
премного истини открих...
и няма начин да ми стигне времето.
И няма начин да ми стигнат и очите.
(Видях дъги и беше ми достатъчно)
От тук до следващия си живот
ще се споделям само с тишината си...