? ??????????????Sweet Beach? ????? ?? ???Rating: 4.3 (348 Ratings)??11 Grabs Today. 96158 Total Grabs. ???
???Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Coming Home? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??6 Grabs Today. 1809 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Me On The Beac BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

четвъртък, 18 юни 2009 г.

Животът няма милост

Познах, че си отиваш. По очите.
Тук спират всички опити да ме обичаш.
Мълчи сърцето. И безделничат очите,
защото всяка гледка ме боли... като отричане.
А пък живота няма милост. Нито име.
И често ме настъпва по сълзите.
От стогодишната ми памет, помня само,
че никой, никъде не ме обичаше.
И всеки миг, към този миг отнасям.
Не ми е дадено да съм щастлива.
Животът няма милост. Или име.
Но знае точно как ми се умира...